Sistem de business
Publicat in 22. Jun, 2010 de catre Paul Coman in Diverse, Video
Nu am zis in video numele sistemului pentru ca am vrut sa ti-l arat:

Evolve este cel mai ambitios proiect de educatie de business din Romania! Scopul este sa creeze un nou tip de antreprenori care vor dezvolta un nou tip de afaceri, pregatite sa cucereasca noua economie. Inainte sa dezvalui toate aceste concepte catre publicul larg, le-am publicat aici, in cadrul comunitatii noastre, ca sa le discutam putin “intre patru ochi”
In saptamanile ce urmeaza voi publica 3 materiale video pe care, daca esti membru Startup Academy, le vei putea descarca GRATUIT. Printre acestea va fi si prezentarea VIDEO: Evolutia catre un business profitabil
In aceste materiale iti voi dezvalui pasii necesari pentru a crea sau pentru a transforma un business intr-unul profitabil si care sa-ti permita sa-ti mai si traiesti viata astfel incat sa poti sa te si bucuri de profiturile pe care le vei face.
Asa ca lasa-ti numele si adresa de email in casuta de mai jos si fii cu ochii in patru! Vom incepe o conversatie a carei scop este sa ma ajute sa individualizez cat mai mult sistemul pe nevoile tale concrete, ca tu sa poti sa-l aplici cu cel mai putin efort posibil si sa obtii libertatea si prosperitatea pe care o meriti.




cristina
Jun 22nd, 2010
Draga Paul, esti contagios de motivat si fii sigur ca oamenii, in confuzia si dezechilibrul in care traiesc, au nevoie sa comunice mai mult decat pana acum. ASA CA DA-I DRUMUL, NU NE MAI LASA SA ASTEPTAM.
Cristina
marius grigore
Jun 22nd, 2010
De acord, sunt foarte necesare motivatia si educatia. Nu am inteles exact daca ele vor fi discutate in pasii urmatori.
Ionut
Jun 22nd, 2010
da , ai dreptate
din punctul meu de vedere motivatia este foarte importanta , pentru ca daca identifici acel “de ce sa fac ..” , atunci “cum sa fac” , adica partea de educatie este mult mai usor de asimilat.
Mi-a trebuit ceva timp si cateva incercari nereusite pentru a intelege.
Astept vesti.
Valentin
Jun 22nd, 2010
Am urmarit cu atentie prezentarea ta
Sunt de acord ca pentru reusita in afaceri, cele 2 componente educatia si motivatia sunt esentiale… Dar imi permit sa mai adaug si o a treia componenta, si anume increderea in fortele proprii…
As dori sa colaborez cu tine in acest curs
cu stima si maxima seriozitate
dan bors
Jun 22nd, 2010
multumesc, vreau sa reinvat sa am incredere si motivare
DoN
Jun 22nd, 2010
Salutare,
Initiativa e perfecta.
Sa vedem cum iese!
Ai dreptate cu educatia si cu motivatia.
Sunt piese de baza in reusita unui bussines-man.
Mai sunt si altele: initiativa, imaginatia, creativitatea, ambitia, etc.
Toate astea inseamna Inteligenta si face diferenta intre cei ce ajung si cei care ramin pe drumuri.
Pe mine personal ma intereseaza cum se poate mari eficienta unui bussines, cum se poate scala de la o idee la o reusita, cum sa adun in jur colaboratori si clienti pe aceasi lungime de unda ca mine?
Nu stiu daca chiar asta vroiai tu dar astea sunt asa la rapid citeva chetiuni care ma intereseaza pe mine.
Ramin in asteptare si poate ma ajuti tu sau alti membri sa gasesc raspunsurile si solutiile cautate.
Succes!
Pe curind.
cristi
Jun 22nd, 2010
Pt adevaratii oameni de business, cred si eu ca educatia si motivatia trebuie sa mearga mana in mana. Educatia – sa stii cum sa faci, si motivatia – sa vrei sa faci. Noua – romanilor – cred ca ne lipsesc ambele. Sistemul in sine ne-a demotivat pe multi dintre noi, iar educatia… zice-se ca romanul e bun la toate. Da, facem multe, dar nu facem nimic perfect… din pacate.
vasi7326
Jun 22nd, 2010
Ok Paul doresc sa colaboram si ma intereseaza cursul tau abia astept
Laura
Jun 22nd, 2010
Buna Paul, faci o treaba excelenta si ma bucur ca vrei sa faci un training concret, ci nu unul general pentru ca eu personal m-am saturat de ele! Iti urez bafta si … astept sa primesc “o undita” de la tine!
Aureliu Batca
Jun 22nd, 2010
Salut Paul.
Sunt de acord cu idea ta ca in Romania lipseste un program care sa ofere educatie de business (fie el online sau offline) accesibil si celor fara o pregatire speciala.
In acest sens ceea ce vrei sa pui la cale este mai mult decat binevenit. Din cunostintele mele, la nivel global exista mai multe companii care ofera astfel de programe de educatie dintre care cel mai puternic este Carbon Copy PRO.
Acesta e un sistem care educa antreprenorii seriosi sa traga avantajele propriei lor afaceri cat mai repede si cu cat mai mult succes. Ei invata sa vinzi orice, oricui, oriunde in lume chiar si neavand cunostinte initiale in domeniu. (Pentru mai multe detalii DIN INTERIOR – oricand la dispozitie)
Sper ca sistemul EVOLVE pe care il construiesti sa aibe ca baza ceva asemanator.
Privitor la motivatie: cred ca acest lucru tine mai degraba de vointa si de puterea de concentrare a fiecaruia. Mai utile mi se par resursele puse la dispozitie care sa te ajute sa te motivezi: carti, seminarii, cursuri.
In concluzie. O platforma care sa ofere educatie si resursele necesare pentru a fi in fata concurentei tehnologic si informational, si pentru a putea ramane motivat pe parcurs este mai mult decat binevenita si cred ca va avea un impact serios pentru intreaga piata Romaneasca.
alexandra Vilcan
Jun 22nd, 2010
Salut!
sunt perfect de acord cu cele doua componente,abia astept cursul, cu siguranta va fi interesant si voi avea de invatat!
Varzaru Traian
Jun 22nd, 2010
Este binevenit un astfel de curs pt. ca iti aduce multa informatie cu care poti vedea viitorul tau in prezent.
De altfel, exista si regula celor 3P:
Prezent-Pozitiv-Persoana intai. Cu alte cuvinte, pt. a putea realiza un scop trebuie sa ti-l imaginezi in prezent, la modul pozitiv. Pozitivul atrage lucruri pozitive, conform legii atractiei din Univers.
Cristi
Jun 22nd, 2010
Cum descarc ghidul de prosperitate?
alina
Jun 22nd, 2010
In sfarsit,un ALT training,direct,concret,fara bla,bla-uri.Pana la tine se pare ca nimeni nu si-e dat seama care este geneza unui astfel de curs,sau cel putin nu a vrut sa dezvaluie acest lucru.
Normal ca e nevoie de educatie si de persoana care sa-ti ofere acea educatie,nu cred sa fie o persoana care sa afirme faptul ca primii pasi in viata i-a facut de unul SINGUR,a fost ghidat,ajutat,EDUCAT.Asa se intampla si in viata,in domeniile noi,pe care dorim sa le exploatam,cum ar fi business-ul.
Motivatia este factorul decisiv in orice situatie,daca nu te trage inima sa faci un lucru,nu esti motivat,atunci te fortezi cam degeaba,un mare scriitor,imi scapa acum numele spunea ceva de genul:”trebuie sa FII,inainte sa poti FACE,ca sa poti AVEA.”
Daniela
Jun 22nd, 2010
Buna Paul,
Imi place entuziasmul tau si astept cu nerabdare continuarea.
Seremi
Jun 22nd, 2010
Eu as vrea sa te raportezi foarte mult la ROMANIA, la cum merg lucrurile aici, acte, spagi, piedici si tot noroiul.
Ti-o spun pentru ca sunt la Madrid, si aici ca sa ti deschizi ceva statul te ajuta enorm. Pentru o suma modica, ti se ofera de catre stat un birou intr-un Edificiu de birouri, linie telefonica , net si 1 secretara la 10 birouri !
Statul , pe baza declaratiei tale iti ofera suma egala pe care o ai tu de investit, ai 10.000 statul iti mai da 10.000 (nerambursabili) Daca afacerea este a unui student sau tanar pana in 27 de ani , intra alte benefici.
Vreau sa aud despre Romania pentru ca intentionez sa incep ceva acolo..si am o retinere enorma !
Iti multumesc frumos !
Seremi
Emanuel
Jun 22nd, 2010
Da, ca sa demaram o afacere profitabila, trebuie sa pornim de la cerintele pietei. DE exemplu am auzit de cineva care a gasit o nisa de piata care cerea cutii metalice de ambalaj, asa ca s-a profilat pe productia de cutii de ambalaj metalice. Sau tu, care produci cutii de pizza. Deci concluzia e ca o afacere prospera nu trebuie sa se bazeze pe producerea unui produs sofisticat sau hi-tech.
Abia astept sa vad urmatoarele lectii. Multa bafta!
Traian - Cluj-N
Jun 22nd, 2010
Te salut Paul. Ideea cursului este super, faptul ca activezi energii care sunt interesate de aceasta idee, este un mare castig. Prin simplul fapt ca se deschide un comentariu, ca apare un punct de vedere, altul decat al meu,al comentatorului in general, duce la un plus de idei, la o acumulare de informatii de multe ori utile. Curaj, mergi inainte cu aceasta tema. Vreau sa aflu parerea ta despre ce ar trebui sa faca un inginer constructor, care a fost o multime de ani angajatul altora(stat sau privat), le-a facut acestora multi bani, are cunostinte super in domeniu, dar criza a blocat aceasta latura a economiei romanesti.In acest moment,are debite catre firme de leasing, are datorii la fisc, si in plus nu dispune de capital. Da o solutie. Are o idee excelenta, anume infiintarea unei firme de accesare fonduri, combinata cu proiectare, labotator, si in plus cunoaste bine zona de n-v a tarii, cu relatii excelente de colabotare la nivelul adm. locale. Astept o propunere, poate chiar un parteneriat. Putem culege roadele accesarii de fonduri atat in privat cat si in adm. locale. E nevoie de capital. Te astept. Traian
Daniel
Jun 22nd, 2010
Ai dreptate in prezentare, sunt 2 lucruri esentiale… E bine ca exista oameni ca tine, poate asa invatam sa fim proprii nostrii sefi. Sa ne dam seama ca putem face orice si sa credem asta.
Sper ca acest training sa-mi dezvolte increderea in mine si sa ma motiveze ca din hobby-urile mele sa incep un business.
Daniela
Jun 22nd, 2010
Buna,
Activez intr-o retea MLM si ma intereseaza sa o dezvolt foaret rapid. Cartile la care am acces nu sunt suficiente. Si oricum ma intereseaza acest curs al tau pentru ca as vrea sa-mmi dezvolt singura o afacere….si stii care-i culmea? Sunt foarte bune pedagog si vorbitor!! Ma gandesc sa dezvolt o afacere in genul celei pe care o ai tu, dar in alt domeniu…..
Can you help me?
Toate cele bune
Jean
Jun 22nd, 2010
Da-i drumul! Vant bun din pupa!
Gigi
Jun 22nd, 2010
Educatia si motivatia , tot timpul trebuie sa citesti, tot timpul trebuie sa te adaptezi la noi conditii si odata cu ele noi teluri.
Frasin Gigi
Jun 22nd, 2010
Salut,consider ca este esential a fi educat si motivat,trainingul este binevenit si util,dar ar trebuii sa trecem la idei si fapte concrete in diverse domenii,pentru a dezvolta ceva.Eu sunt o persoana care mai mereu am avut idei de a face ceva,dar lipsa capitalului a facut ca ideile sa ramina doar idei.Am o sugestie,daca se doreste de a fi luata in seama,un chat in site consider ca ar fi util,pentru a schimba citeva idei constructive intre noi,membri comunitatii.Respect in ceia ce vrei sa faci si iti doresc succes.
Marilena
Jun 22nd, 2010
BUNA,PAUL,SUBSCRIU SI EU LA CELE SPUSE DE TINE-EDUCATIA SI MOTIVATIA SUNT CEI DOI FACTORI IMPORTANTI-MOTORUL UNEI AFACERI,PARE ATAT DE SIMPLU SI TOTUSI NU ESTE…EU SUNT DE CURAND CONFIRMATA JUNIOR MANAGER IN AVON-CEA MAI MARE COMPANIE DE VANZARI DIRECTE SI CA SA TE MENTII LA NIVEL INALT-NU E DELOC USOR,DORESC DIN SUFLET SA INCEP ACEST CURS SI SPER TOT DIN SUFLET CA ACEST LUCRU SA MA AJUTE PT.A FACE LUCRURILE DIN CE IN CE MAI BINE.NU TREBUIE NEGLIJATA NICI FAMILA DAR VREMURILE DE AZI,NEVOILE,CERINTELE-CRESC VAZAND CU OCHII!
MULTUMESC SI ASTEPT CU NERABDARE CURSUL!
Razvan
Jun 22nd, 2010
imi place cum reusesti sa-ti comprimi ideile in filmulete 4-5 minute.
succes mai departe
Mihai B.
Jun 22nd, 2010
Evident Motivatia si Educatia sunt elemente cheie in ecuatia succesului, dar cred ca nu sunt suficiente. Sunt multi oameni “educati” si vor fi din ce in ce mai multi si “motivati”; o intrebare buna ar fi ce ii impiedica pe cei educati si motivati sa faca ceva? Probabil liantul dintre cele doua este tocmai cursul pe care vrei sa il faci, un curs care sa ne invete sa folosim educatia pentru a nu implini motivatia!
Mihai B.
Jun 22nd, 2010
… din graba am gresit ultima propozitie si as dori sa corectez. Intentia a fost sa spun …. sa folosim educatia pentru a NE implini motivatia!
Scuze.
Liviu
Jun 22nd, 2010
Frumos filmuletul
.
).
Bineinteles k ma intereseaza si doresc sa aflu cat mai multe;).
Partea cu EDUCATIONALUL vreau sa stiu mai multe (tehnici, scheme, metode)pt k partea motivationala nu prea cred sa fie problema (asta cu toti o avem, ceea ce se vede si interesul crescut pe care il avem aici
Astept cu nerabdare inceperea cursului si bineinteles astept sa fiu informat de catre tine Paul!;)
Anca
Jun 22nd, 2010
Buna Paul!
Categoric motivatia+educatia sunt si dupa parerea mea factorii esentiali pentru un business de succes! Astept cu interes materialele urmatoare!
Spor!
Cristian
Jun 22nd, 2010
As spune mai degraba : EDUCATIE si ACTIUNE ! Da!Spune-mi mai mult!
Edward Lantz
Jun 22nd, 2010
Salutare,educatie shi motivatie!Eu cred ca de aceste 2 lucruri este nevoie pentru a avea o afacere de succes.Continuati,imi pare din ce in ce mai interesant ce vad la Dv. pe sait .
Va muyltzumesc si va rog anuntati-ma atunci cand incepeti cursul.
Cu respect Edward Lantz.
Mihai Mateescu
Jun 22nd, 2010
Astept lectiile… Pana acum, doar teorie si bla-bla-bla-uri. Un somer care a lucrat pana mai acum cateva luni oare nu este motivat sa faca ceva ? Poate o parte din educatie ii lipseste, dar sigur are motivatii !
Filip
Jun 22nd, 2010
foarte adevarat educatie si motivatie. Bunicul meu imi spunea ca ‘nevoia te invata’ lucru care a fost in mare parte valabil si pentru el. dar eu sunt de parere k procesul poate fi anevoios si de durata, asadar e mult mai eficient sa ai o pregatire de la care sa pornesti
bogdan
Jun 22nd, 2010
Salut Paul ,este adevara ce ai zis tu ,ca trebuie sa ai motivatie si sa fi educat ca sa fi de succes,abia astept cursul de business paul .
Marcel
Jun 22nd, 2010
Sunt si eu interesat, mai ales de partea cu motivatia.
Mult succes
Mirela
Jun 23rd, 2010
Salut Paul, salut tuturor !
Ma bucur enorm sa descoper oameni entuziasti si o comunitate dornica sa se dezvolte, sa invete, o comunitate pe care tu Paul reusesti sa o unesti prin idei frumoase in folosul tuturor si fiecaruia.
Eu iti spun spor la treaba si hai sa vedem ce urmeaza !
Viorel Prodan
Jun 23rd, 2010
Buna Paul,
suna promitator, acesti termeni nu-mi sunt deloc necunoscuti. Lucrurile par sa inceapa de unde trebuie. Sunt iteresat sa aprofundez, deci deschis si la discutii. Mie personal mi-ai starnit ineresul.
Respect
Raluca Moisi
Jun 23rd, 2010
Paul,
Entuziasmul tau e molipsitor, iar informatiile prezentate intr-un video de cateva minunte anunta un curs mai mult decat interesant, captivant si binevenit.
E important ca acum sa comunici cu noi cat mai mult si, mai ales, abia asteptam lansarea cursului!
Stima!
Laurentiu
Jun 23rd, 2010
Salut Paul !
Imi place cum iti promovezi si cum iti construesti afacerea … Interesant !
Astept reactia “membrilor” atunci cand vor fi nevoiti sa bage mana in buzunar, pt a putea participa la seminare sau cursuri. Sa vedem atunci cat de “motivati” sunt !!
Despre educatie ce sa-ti spun ? Din ce vedem la televizor, o parte importanta din “lumea buna ” nu prea a avut parte de educatie scolara. Iar faliti gasesti in mai toate categoriile sociale.
Deci mai trebuiesc si alte ingrediente pe langa motivatie si educatie cu ajutorul carora sa gasesti drumul spre succes !
ciotlos
Jun 23rd, 2010
Paul,se vede ca pui suflet in ceea ce faci….si daca se si finalizeaza totul atunci primeste deja felicitarile mele,si toata atentia.
In ce priveste comentariul lui Laurentiu …ceva imi spune ca tu nu vizezi acele seminarii si cursuri ”motivate”financiar,cu cei direct si cu adevarat intersati ,in aceasta prima faza se formare -sa zicem-a”clubului” tau de afaceri!
GRESESC?
In ce priveste EDUCATIA SI MOTIVATIA sunt absolut necesare ca sa te implici intr-o afacere….sucesul bate la usa numai daca te implici, daca faci efectiv ce stii si ce vrei sa faci!Deci,la munca ,dragilor.Timpul se scurge rapiddddd,si mai si costaaaaa!!!!la treaba ,deci!
elena
Jun 23rd, 2010
Buna Paul! Iti doresc din toata inima ca entuziasmul tau sa poata combate pesimismul general, din pacate temeinic instalat si motivat de conjunctura. Ar fi interesant sa reusesti sa faci ceva macar pentru cei foarte tineri sau mai ales pentru ei. Cati vor mai fi pe aici ca sa te asculte!
Toate cele bune, succes! Elena
Cristi BB
Jun 23rd, 2010
Super initiativa!
Sunt convins ca cele doua concepte Educatie si Motivatie sunt necesare in reusita! Multi din cei ce au postat si ti-au raspuns au mai adaugat ingrediente!Eu as aminti de un altul, ce nu l-am vazut adus in discutie, fara de care echilibrul personal, atat in momentele grele cat si in momentele in care esti pe varful valului, ar fi zdruncinat si anume : CREDINTA in Dumnezeu! In perioade si momente grele cum poate cei mai multi le-am trait de ceva timp, atunci cand educatia nu a mai dat roade, imaginatia n-a mai creat solutii si motivatia chiar daca era in exces ducea catra drumuri inchise, am apelat la CREDINTA si crede-ma lucrurile incep sa se limpezeasca, echilibrul reapare, solutiile se intrevad parca de nicaieri!In momentele in care esti pe val, tot CREDINTA te poate tine cu picioarele pe pamant, te poate conserva ca OM. Poate , la un moment dat o sa te gandesti sa inserezi in dezbateri si acest ingredient absolut necesar pentru echilibru in orice initiativa!
TE felicit pentru ceea ce vrei sa faci, astept urmatorii pasi!
Cristi
Tiberiu
Jun 23rd, 2010
Va salut d-nule Paul.
Vreau sa va multumesc sincer pentru aceasta initiativa de a deschide “ochi” si ai ajuta cu sfaturi in aceasta lume halucinanta si nepevizibila a afacerilor mai ales in ultimi 2 ani.Aceasta initiativa va ajuta pe cei tineri,le va da un imbold pentru a se avanta intr-o afacere, avand prin dumneavoastra un minim bagaj de cunostinte ,pentru a face primi pasi pe lungul drum al unei afaceri de succes.
Va felicit sincer inca o data pentru initiativa de a ajuta intr-o Romanie de astazi in care lumea este din ce mai individualisata si mai egoista.
Mult susces.
Costica
Jun 23rd, 2010
Am vizionat cu placere filmuletul.
Ideea este buna dai inainte …..
dumitrache
Jun 23rd, 2010
Reusita in viata?
1. Educatia – incepe cu sanul mamei, responsabilitatea tatalui, mana dragalase a primei educatoare, dirigintele – al doilea parinte. De aici in colo EDUCATIA ta depinde de TINE si MEDIUL pe care il ALEGI.
2. MOTIVATIA se intrepatrunde cu cele aratate mai sus.
3. PERSEVERENTA un cuvant care trebuie sa – l cunosti si sa fie alaturi de motivatie ori de cate ori mai si cazi in viata.
B.LEGEA (LEGISLATIA) ESTE AL DOILEA FACTOR important in AFACERI.Acesta este legat de relatiile corecte pe care sti sa le faci.
Acolo unde nu este lege NIMIC nu este. Traiesc intr – un mediu unde legea este ignorata, individul este tratat ca un obiect, de folosit, nu folositor. Cu speranta ca tineretul va sti sa respecte cele 3 STRATEGII ma las dus de val si astept sa vad oameni care misca o caruta ,,pe deal in sus”.
vocea poporului
Jun 23rd, 2010
Salut,
1. Nu te debarasezi de englezisme. Ai asadar bila neagra.
2. Comentariul tau e lung si putin plictisitor. Recomand sa fi mai scurt in discurs si mai cuprinzator.
2. Educatie + Motivatie (la care adaug eu Pasiune – a nu se confunda cu Motivatia) este sfanta treime in afaceri de succes. Ptr ca banii ai spus (inca de la inceput) ca nu sunt necesari ptr a demara o afacere (nu Business) nu i-am inclus.
3. Raspunsul celor ce iti scriu nu este SOCANT, ci firesc. Daca ai face un studiu ai vedea ca peste 75% din populatia activa cu varsta intre 22 si 45 de ani vor sa fie pro propriul lor stapan.
4. Promoveaza-ti site*ul si ideile tale intr-o maniera mai ampla. Inca suntem putini, chiar prea putini ptr ce ne propui.
Cele bune tie si celor ce sunt alaturi de tine !
Emil Gocsi
Jun 23rd, 2010
Suna foarte interesant. Imi place modul in care impachetezi informatia, incat omul devine foarte curios sa afle mai multe. Si eu cred, ca aceste elemente, adica educatia si motivatia sunt elemente de baza pentru succesul afacerilor, dar sigur, sunt si altele. Si bineinteles sunt de acord sa comunicam. Mult succes. Astept continuarea cu nerabdare.
laur
Jun 23rd, 2010
Salut Paul !
Excelenta ideea! Felicitari tie pentru initiativa si tuturor celor din aceasta comunitate pentru dinamismul in comunicare.
Astept vesti
Calin Donca
Jun 23rd, 2010
FELICITARI!
Paul Coman
Jun 23rd, 2010
@vocea poporului: Vom fi mai multi in curand, dar vreau sa fim noi de noi in perioada in care facem planurile ca sa punem la punct totul.
Vis-a-vis de comentariile tale: iti recomand ca pentru fiecare critica (care stiu ca e constructiva) sa amintesti 2 laude sau incurajari. Asa e mai sanatos si lumea te va aprecia mai mult
Multumesc oricum pentru prezenta aici!
Bogdan
Jun 23rd, 2010
Interesanta ultima prezentare.
Doresc sa vad continuarea , pentru a putea integele mai bine conceptul tau .
Multa baflta!
clau
Jun 23rd, 2010
Bravo pentru video, tine-o tot asa si la cat mai multe pentru ca m-ai facut curios. Pe viitor ar trebuie sa existe cat mai multe cursuri de afaceri si educatie financiara offline si online pentru ca noi romanii ducem lipsa de asa ceva iar intr-un moment de criza economica ca asta, educatia financiara este o parghie care ne indeamna sa ne ajutam singuri pentru a avea o crestere economica sanatoasa.
liviu
Jun 23rd, 2010
Salut Paul!
Sunt de acord cu cele 2 componente precizate de tine. Insa, cel putin in cazul meu, ordinea e inversa: intai motivatia si apoi educatia. fiind motivat si stabilind targeturi proprii, cu siguranta va trebui sa te educi pentru a le putea atinge. Eu tocmai am deschis o afacere in franciza, in domeniul publicitatii de nisa, si crede-ma ca motivatia a fost cea care a dus la investia initiala, urmind ca pe parcurs sa asimilez si cunostintele necesare dezvoltarii afacerii, know-how-ul de incepind fiindu-mi oferit de francizor. Ma rog, oricum e o situatie mai speciala. Astept cu nerabdare cursul!! Bafta!!!
Nicolae
Jun 23rd, 2010
Ideea este extraordinara. Din experienta mea si pentru foarte multi oameni din Romania ( care cunosc mai putin engleza), un curs prctic va fi mult mai util. Eu inca nu am cunoscut o afacere fara sa trebuiasca sa vinzi ceva. Tu stii? Se poate face o afacere fara sa investesti timp si multi bani? Parerea mea este ca pentru motivatie iti trebuie timp iar pentru educatie bani.
Astept cu nerabdare trening-ul propus de tine din care sa invat si eu si alti cat mai mult.Succes maximm!
mara
Jun 23rd, 2010
Astept ziua in care voi aplica primele strategii in practica!Te rog sa te grabesti un pic:)pana nu ne “omoara”pe toti fiscul!
succes!
Ioan
Jun 23rd, 2010
Salut,
Este perfect adevarat ceea ce spui, pentru ca eu m-am apucat de mult de afaceri si nu am fost educt initial in ceea ce faceam, fapt care m-a determinat sa ma educ si sa prosper in afacererea respectiva.Acea afacere nu mai este de actualitate, nu o mai fac si am incep alta insa de data aceasta m-am educt inainte si a mers din prima.De acord cu cei care spun ca cererea pe piata se schimba de la an la an asta inseamna ca trebuie sa ne educam permanent in domeniul pe care considera fiecare ca poate activa sau incepe o afacere.Dar nu inainte de a face un studiu de piata, fratilor nu mai merge nimic dupa ureche, credetima.
Eu va doresc succes la toti.
O zi buna
Oana
Jun 23rd, 2010
Ceau,
Mi se pare ambitioasa ideea ta, dar pentru a finanta un astfel de proiect cred ca sunt 2 variante:
– fie educatia primita prin EVOLVE este contra-cost
– fie ideea este a unui portal care sa adune persone cu idei si persoane care pot investi in ele si statutul de membru al unui astfel de portal este de asemenea taxabila
Tind sa cred ca prima varianta este cea la care tintesti si in acest caz as fi curioasa care este valoarea adaugata a unui astfel de curs (in afara de notiuni interactive de educatie, puterea exemplului si networking). Oricum o sa stau aproape, suna interesant
P.S. : Cum ramane cu masterminds-urile?
elena
Jun 23rd, 2010
Buna,
Sunt de acord cu aceasta “strategie de business”.
Este adevarat ca, pentru a inainta, dar si a reusii in afaceri este nevoie de educatie, in sensul acumularii de cunostinte de management cat si motivatie.
Pana aici 100 % de acord cu tine.
Pe de o parte, consider ca nu poti accede intr-o afacere daca nu esti “ajutat” si dotat la minte pentru asta.
Pe de alta parte, pentru a fi motivat, cred ca trebuie sa ai calitati tu ca persoana sau ca viitor om de afaceri, in sensul ca daca ai ambitie si vrei sa reusesti, vei obtine in urma acumularii “educatiei de business” ceea ce-ti propui. Concret, sunt de parere ca trebuie sa-ti vezi afacerea “mergand”, pentru a fi motivat.
In alta ordine de idei, poti fi motivat si in sens financiar, dar doar daca s-a pornit mecanismul afacerii.
Un antecomentator, afirma ca mai ai nevoie si de incredere in fortele proprii pentru a da curs unei afaceri.
Sunt si eu de aceeasi parere.
In concluzie, astept pasii urmatori si accept din partea ta, mai multa informatie.
Succes!
Cu deosebita consideratie,
Elena
Adrian
Jun 23rd, 2010
Astept cu nerabdare cursul.
Motivatie + educatie + oportunitate = succes
Loredana
Jun 23rd, 2010
O initiativa foarte buna. Cred ca ar fi util ca in respectivul curs sa existe anumiti pasi pe care tu i-ai facut la inceput. Totul incepe cu o idee si trebuie sa continue cu punerea ei in practica. As dori sa aflu din curs, mai multe despre drumul de la idee la practica, cred ca aici se impotmolesc cei mai multi dintre cei care s-au gandit sa inceapa o afacere.
Costel
Jun 23rd, 2010
Felicitari, avem nevoie de oameni ca tine.
vocea poporului
Jun 23rd, 2010
Paul, lauda de sine nu miroase-a bine. Nu am ce sa laud decat DUPA ce serviciul tau va fi “aspirat” de noi si vom fi multumiti/satisfacturi. Rezultatele te vor recomanda singure. Nu te critic ci sper sa aduc(em cu totii) imbunatatiri ideilor tale. Prin ele noi ne vom dezvolta asa ca cel putin pe mine ma intereseaza fiecare litera, fiecare gen de expunere, fiece ton al respiratiei cu care iesi inaintea noastra. Nu uita in prezentarile tale online ca mimica si gesturile conteaza mai mult decat cuvintele. Nu te voi lasa pana nu te voi convinge ca englezismele nu isi au locul in ceea ce vrem sa facem impreuna DECAT atunci cand ele nu-si vor gasi o explicatie in limba in care ne-am nascut. Tu, fiind resitean, ar trebui sa apreciezi mai mult limba-n care (sper) ca te-ai nascut. O iubesc mai mult decat oricare alta si avem (impreuna) o datorie fata de ea.
Multumesc ptr atentie.
vocea poporului
Jun 23rd, 2010
@adrian, oportunitatea se subintelege in acest caz. Cand vrei sa demarezi o afacere se Presupune ca ai o oportunitate de fructificat, altfel esti carne de tun ptr stat (taxe si impozite platite degeaba) si ptr tine insuti (dezamagire).
Cristi
Jun 23rd, 2010
Paul, astept cu nerabdare cursul tau. Cred ca la noi in tara lipseste cu desavarsire partea teoretica legata de business. Multa lume este motivata insa prea putini stiu teoria. Eu unul nu stiu cu ce se mananca un business insa vreau sa invat. De prea multe ori vad companii mici, medii si chiar mari care fac aceleasi greseli de n ori si apoi se mira ca nu le mai merge bine.
marius
Jun 23rd, 2010
astept cu nerabdare cursul!
Mirela Velcsov
Jun 23rd, 2010
Buna Paul,
Ai entuziasm,caeisma…sunt o persoana care si-a castigat notorietatea prin munca..munca etc.profesional am atins pozitia in cariera profesionala pe care mi-am dorit-o Dir.regional.Dar vine un moment in viata fiecarei persoane cand isi doreste numai venit financiar ,fara sa-ti dicteze cineva cat sa muncesti(ma refer la target)iar satisfactia nu o poti avea ,deoarece cu cat faci mai mult cu atat se pun alti saci in spatele tau.In concluzie poti sa muncesti ca financiar nu depasesti un anumit plafon.Astept urmatoarea ta prezentare,dar fara sa-ti ascund faptul ca m-ai facut sa zambesc dupa o zi grea.Este OK ..mi-ai starnit interesul .
O seara placuta
iulian
Jun 23rd, 2010
Am avut o mica facere…daca o pot numi asa.Turism , intermedieri imobiliare. Nu mai merge , evident oamenii nu mai au bani , si oferta s a marit. Multe vile si case. Turistii se duc direct la vile, iar banii ce ramin net , platim facturile si cam atit. M am hotarit sa plec in afara , inspre Nord. Cred ca educatia are rol esential , deoarece daca nu faceam Masteratul in dreptul afacerilor , nu aveam acces la discutii cu persoane ce cunosc multe.Oamenii te judeca si dupa ceea ce esti.Fara motivatie , evident esti ca o pluta pe ocean. Dar cred ca mai conteaza si analiza situatiei proprii , deoarece nu toti suntem in acelasi mediu de lucru….si aici nu m a refer la analiza SWOT , ci la viata noastra . Cred ca merita sa pleci in afara chiar si cu multe sacrificii. Sper ca nu am scris prea mult. Iulian
Adriana Persa
Jun 23rd, 2010
Buna Paul,
Multumesc pentru mail. Este interesanta propunerea ta. Sigur ca amandoua componentele sunt importante. Educatia este extrem de importanta. Fara educatie, doar cu motivatie poti cel mult ridica impostura la rang de cinste. Eu am afacerea mea,Graiul Gorjului este publicatia mea. Sunt jurnalist, fac presa de 18 ani. Este important ca pe langa calitatea de bun jurnalist pentru acest busyness sa sti si marketing, s[ poti promova corespunzator publicatia. Cine stie poate ascultand cursul tau care se anunta interesant imi mai vine vreo idee de promovare. Sunt interesata de schimbul de idei pe care il propui, pentru ca sunt de acord cu viziunea ta despre acest subiect. Multumesc. Sa fi sanatos, intelep si prosper. Cu prietenie,
Adriana Persa
altcineva
Jun 23rd, 2010
e plina lumea de carti, filme si conferinte pe teme de motivatie. nu vreau sa fiu “Gigi Contra” dar sunt curios ce vei aduce nou in domeniul asta.
apropo: nu cred ca @vocea poporului spune ceea ce spune pentru a cauta apreciere. observatiile lui/ei sunt pertinente.
subscriu si la ce spune @oana.
sincer, apreciez ceea ce vrei sa faci si de aceea urmaresc cu atentie ce se intampla.
si chiar daca nu pare, iti doresc sa ai succes cu acest curs pentru ca astfel multi oameni vor avea de castigat.
Mihail Popescu
Jun 24th, 2010
Salut Paul,
Sunt convins ca nu vei lua in considerare rautatile, astfel de oameni pleaca singuri de acolo de unde nu le este locul.
Nu esti doar motivant si cu carisma, asta era clar pentru toata lumea, ci esti o persoana care stie bine ce vrea, ce face, unde vrea sa ajunga. Ma alatur si eu grupului, si iti stau la dispozitie cu tot ce ma pricep sa fac foarte bine. Cere, si iti vom da!
FELICITARI!
Mihai
P.S. Unde ai gasit script-ul java pentru tagurile cumulus?
Ionut
Jun 24th, 2010
Salut.Foarte buna ideea.asteptam detalii.bafta in continuare
corina elena
Jun 24th, 2010
mult succes in pregatirea cursului si finalizarea lui spre folosinta.felicitari pentru increderea si curajul pe care il inspiri prin gandul bun pe care il transmiti.
Har
Jun 24th, 2010
Salut,
Este interesant ceea ce ti-ai propus. Ni se spune, din ce in ce mai des, sa ne luam soarta in maini, sa nu mai asteptam nu stiu ce minuni de la guvernanti, pentru a depasi acest context socio-economic mai putin favorabil. De aceea, o asfel de initiativa, ca a ta, este binevenita. Desfasurarea unor activitati independente, atat offline, cat si pe net, a devenit o necesitate pentru fiecare.
La fel de necesare sunt si raspunsurile la nenumaratele intrebari care apar din momentul in care am luat decizia fireasca de a ne dezvolta propria afacere. De la intrebarile mai generale referitoare, de exemplu, intr-o afacere online, la cum se prospecteaza piata, cum se poate ajunge la cei care cauta o astfel de sursa de venit, cum li se poate trezi interesul si cum pot fi motivati aceia care inca nu isi dau inca seama de sansa pe care o au in fata… si pana la intrebarile mai simple despre cum se pot gasi si folosi cele mai bune unelte de promovare sau pur si simplu cum se alcatuiesc niste anunturi pentru reclama, in asa fel incat, toate aceste la un loc sa contribuie la o crestere rapida si eficienta a afacerii si a profitului, pe de o parte, dar si a multumirii si a implinirii de sine, a fiecaruia dintre noi, pe de alta parte.
Numai bine.
Vic
Jun 24th, 2010
Salut, felicitari pentru initiativa, astept sa vad schema de ansamblu, the big picture.
Despre educatie si motivatie….
Intr-o ierarhizare a componentelor esentiale unui business de succes,
motivatia si entuziasmul ( care nu sunt in opinia mea acelasi lucru ), le consider foarte bune daca sunt, dar nu le consider esentiale decat in anumite cazuri restranse ca numar.
Toate motoarele de start cum sunt mentalitatea, mitivatia, entuziasmul chiar si educatia le vad insotite imediat si inseparabil de implementare, de punerea in practica, care este cea mai grea parte.
Am vazut multi oameni care participa la nenumarate cursuri, citesc si de documenteaza dar daca nu pot depasi toate barierele punerii in practica, care nu sunt nici mici nici putine, atunci nu vor putea avea un business doar cu motivare, entuziasm si educatie.
Pe prima treapta as aseza totusi mentalitatea, cultura de business, adica acea parte a educatiei, a cunostintelor care conduc la ideea ca afacerile sau investitiile sunt singurele cai catre libertatea si siguranta financiara.
Copilul care se naste intr-o familie de oameni de afaceri nu are nevoie de motivatie pentru a face un busuness de sunces pentru ca are deja cultura de business din familie.
Un copil care s-a nascut intr-o familie de angajati, un copil care a auzit de la parinti ca drumul este acela de a invata bine, de a lua note mari, de a face o facultate si de a de angaja pe un salariu bine platit, va avea in schimb nevoie de a se reseta, de a se reinventa, pentru a uita tot ce a auzit de acasa si a lua drumul afacerilor.
Cred insa ca marea majoritate a celor care vor sa incerce aventura afacerilor astazi sunt cei care au inteles, fortati de imprejurari, ca un salariu bine platit, la stat, la o banca, sau la orice alta firma nu mai reprezinta o siguranta.
Nici acestia nu au nevoie de motivatie, caci au inteles ca acest drum un labirint inchis.
Nu este deloc rau, in schimb, sa mai ungi pistoanele, lucand la automotivare, revazand zilnic obiectivele si sarbatorindu-ti victoriile.
Educatia as imparti-o in 2 parti .
Prima educatia cu punct final bine detarminat, acea care are ca rezultat intelegerea faptului ca numai afacerile sau investitiile pot asigura libertatea financiara, despre care am vorbit.
A doua educatia fara sfarsit referitoare la sistemele unei afaceri.
Educatia aceasta este foarte diferita in functie de stadiul afacerii respective.
Exista o educatie necesara inainte de a incepe efectiv afacerea si o alta educatie necesara cand afacerea este deja una de milioane.
Pentru primele stadii ale educatiei as recomanda si imparti in:
Cei care au o idee
Cei care au deja un business de inceput.
Cei care au un business mic de pana la 500.000 euro anual.
Sunt curios care este procentul membrilor pe aceste categorii.
As structura educatia de businesspe 2 paliere
1. Ce trebuie sa stii si sa faci pentru a incepe afacerea.
- In principal este vorba de o evaluarea proprie a capacitatilor fizice, psihice, de sprijin din partea familiei, etc. ( stressul omoara o importanta parte din afaceri inca din primul an )
- O evaluare a ideei, a resurselor, planul de marketing si cel de afacere.
2. Ce omoara businessul in primul an si cum sa ne ferim de acete pericole.
3. Cum sa securizam afacerea ( cum sa nu pierdem bani sau chiar toata afacerea )
4. Cum sa aducem bani in firma – singurele doua cai de a aduce bani sunt marketingul si inovatia ( P. Druker ), dar fiecare dintre aceste cai sunt de fapt planete intregi.
Marketingul de pilda incepe atunci cand ai prima idee si ….nu se termina niciodata pentru un business deci cred ca ar trebui stabilite niste obiective, niste limite pentru orice curs care ar atinge aceste planete. De pilda dupa parcurgerea acestui curs businessul va putea trece de prumul an sau va putea atinge un profit de… (aici este specific).
Cum nimeni nu poate cumpinde toate specialitatile unui business, nu poti fi si meneger si contabil, si avocat si marketer intr-un business, cred ca nivelul cel mai important ( dupa nivelul de supravietuire al plrimilor 2 ani) este acela in care businessul isi poate permite sa angajeze consultanti si experti.
Aici se face diferenta.De aceea oameni cu bani vor avea si mai multi bani, pentru ca au posibilitatea de a apela la experti.
Din pacate realitatea este ca la inceput antreprenorul trebuie sa fie si manager si secretara, sa se ocupe de IT dar si de curatanie, de aducerea clientilor dar si de cumpararea hartiei etc etc etc.
Dar daca ar fi sa revin la esenta as incepe cu intrebarea esentiala:
Ce inseamna fericirea pentru fiecare si daca componenta financiara si a libertatii timpului este esentiala pentru a obtine fericirea.
In realitate fericirea nu este un obiectiv la care sa ajungem prin atingerea anumitor obiective, fericirea este o stare. Dar asta cred ca e o alta discutie…
Scuze pentru cei pe care i-am plictisit.
Sa ne auzim cu bine
Vic
Tudor
Jun 24th, 2010
Salut, Paul
Felicitari pentru modul in care ai reusit sa sintetizezi un sistem de business in doar doua cuvinte: educatie si motivatie. Avem nevoie de amandoua in egala masura.
Mihai
Jun 25th, 2010
Este foarte adevarat Paul ce zici tu. Am simtit-o pe propria piele ,cand am fost motivat dar nu destul de educat sa imi pun economiile la bataie.Am facut-o! Foarte motivat, mult entuziasm dar foarte putin educat. Am pierdut!…Acum ma documentez mai mult si dupa ce consider ca o sa fiu educat o sa incerc din nou!…problema?Mi-am pierdut din motivatie….astept cu nerbdare trainingul si mult succes in continuare:)
Ovidiu
Jun 25th, 2010
Sunt de aceeasi parere. Fara aceste doua componente ce de altfel se completeaza reciproc dar se si interconditioneaza, nu se pot face afaceri durabile.
dan
Jun 25th, 2010
Chiar m-ai facut curios!
Lucrez cu ele de foarte multi ani.
PADURARIU CRISTINA
Jun 25th, 2010
Buna!
Cele 2 componente :educatia si motivatia mi se par esentiale.Iar formarea de oameni implica o munca in primul rand de cunoastere de sine.Un training de calitate poate rezolva mii de probleme si bataie de cap.Totul sta in decizia ta de schimbare si acceptare de noutati.Numai succese!
Andrei
Jun 25th, 2010
Sunt incantat ca empatizezi cu noi cei care dorim sa iesim din “turma” si sa nu mai fim muppetii mass-mediei si sa putem noi insine sa dezvoltam ceva pe cont propriu.
Viorel Sirbu
Jun 25th, 2010
Salut Paul
Sunt de acord ca existenta celor doua elemente este esentiala.Am o parere:trebuie atat educatie profesionala cat si educatie civica.Lipsa de cuvant, de onoare, lipsa punctualitatii in relatiile de pe piata afacerilor sunt des intalnite in atitudinea romaneasca.Este adevarat ca majoritatea posesorilor acestor “calitati” se autoelimina pe parcurs, dar pana atunci…
vivi
Jun 25th, 2010
motivatie,da
educatie,da
idei noi,nu am,parca totul a fost deja descoperit si deja facut
astept cursul
multumesc
Ana Paraschiv
Jun 25th, 2010
Buna Paul,
Sunt perfect de acord cu tine….este foarte importanta educatia in business…chiar daca esti motivat, fara educatie nu poti mentine aprinsa “flacara motivatiei”…la un moment dat te resemnezi, iar resemnarea e unul din dusmanii evolutiei. Astept cu nerabdare cursul.
Dan Duduman
Jun 25th, 2010
Eu cred asa: educatia academica trebuie continuata de auto-educatie,tot timpul vietii, iar motivatia dublata de entuziasm.
Metaforic vorbind, daca ar fi sa faceti cea mai buna afacere, aceasta ar fi… cea pe care o ganditi si pe care o cizelati, cu multa migala, in mintea dumneavoastra.
Si tot metaforic, gandesc ca acestia sunt pasii unei afaceri (sau mai bine zis, a unui sistem de afacere):
1.DARUITI… 2.Un pas. 3.Visati MARET!
4.Multumiti 5.Credeti 6. Actionati!
7.Perseverati… (ca sa)8.Atingeti Succesul!
Astept cu nerabdare pasii tai.
Dan Duduman
coordonatorul programului “Profit Permanent”
Traian Varzaru
Jun 25th, 2010
@Dan Duduman :
Un comentariu profesionist, bazat pe fapte reale si extrem de motivant. Felicitari, dl. Dan !!
Mihai
Jun 25th, 2010
Astept cu nerabdare informatiile
romeo
Jun 25th, 2010
DE acord cu tine educatia si motivatia sunt factori cheie in dezvoltarea afacerii si personal ca antreprenor. Am trecut prin asa ceva mai am mult de invatat dar la capitolul motivatie stau foarte f f bine.Astept cu nerabdare cursul tau.
AS
Jun 26th, 2010
Mult succes in definitivarea cursului.Eu personal,am recapatat entuziasm pentru a prospera in afacerea mea,respectiv,comert cu bijuterii.Sunt de acord cu cele doua componente:educatie si motivatie.Astept sugestii…
Peter Robert
Jun 26th, 2010
foarte bine a scris cineva mai sus…
mediul online creaza oportunitatea ca oamenii sa comunice fara limite, asa am aflat de StartupAcademy, asa mi-au venit multe idei de afaceri si tot asa voi participa si la acest curs
este pentru prima data cand abia astept sa se lanseze ceva, inaite asteptam cu nerabdare lansarea ultimului model de vw golf, pasiunea mea dar incet si sigur am realizat ca pentru a-mi permite unele pasiuni trebuie sa ma ma concentrez asupra altor lucruri………
Nicoleta
Jun 26th, 2010
Buna Paul,
Sunt de acord este foarte importanta educatia in business si sa ai motivatia necesara. Astept cu nerabdare cursul. Sper sa putem tine legatura mai des deca este nevoie si timpul imi va permite.
Bafta multa.
Iulia
Jun 26th, 2010
Motivatia… mi se pare ceva prea evident ca sa mai fie discutat, parerea mea. Fara motivatie nu faci nimic. Esti motivat in masura in care iti doresti ceva. Nu prea vad cum ai putea sa-ti maresti motivatia, alfel decat prin obtinerea de rezultate, dar pentru astea trebuie intai sa fii motivat sa actionezi in sensul lor… e un fel de ce-a fost prima data, oul sau gaina.
EDUCATIA in schimb, este extrem extrem de importanta!!
Cineva imi spunea: afacerea ta nu te poate depasi pe tine. Daca tu insuti nu te perfectionezi, afacerea ta la un moment dat nu va mai avea unde sa creasca.
Paul Coman
Jun 26th, 2010
@Iulia: motivatia este de 2 feluri: interna si externa. Si ambele se pot amplifica prin anumite tehnici. Dar la nivel fundamental ai dreptate: trebuie sa-ti doresti ceva sau si mai bine sa vrei sa eviti ceva.
Ma bucur ca ai amintit faptul ca afacerea nu-si poate depasi liderul. De fapt in realitate se intampla cam asa: afacerea intra intr-o inertie si de obicei creste putin peste nivelul de expertiza a liderului. Cand inertia se opreste nu numai ca afacerea nu stagneaza, chiar se prabuseste pentru ca liderul nu mai stie sa o gestioneze.
anonim
Jun 26th, 2010
foarte buna ideea ta;)astept cu nerbdare urmatoarele materiale.Educatia e un element esential si bunul simt la fel.Inainte de motivatie trebuie sa ai foarte mare incredere in tine.Trebuie sa crezi in ceea ce vrei.Multumesc. Este vreo metoda pentru a gasi cea mai profitabila afacere adica inainte sa iti pui in practica vreo idee, cum iti poti da seama cel mai bine ca afacerea pe care vrei sa o deschizi va fi o reusita…sper ca intelegi ce vreau sa zic…Spor la treaba!
Cezar
Jun 26th, 2010
Nu stiu de ce raspunsul nostru ti se pare socant?
) Toata lumea doreste sa inceapa o afacere cu investitie 0, si ar fi dornica sa invete acest lucru. Ma rog, nu chiar toata lumea, o mare parte.
Este foarte bine ca esti initiatorul unei astfel de activitati, si te implici in ea. Consider ca este un mare avantaj faptul ca te intereseaza parerile celorlalti(adica ale noastre), si iti faci timp sa citesti comentariile. Suntem putini, cum spunea cineva de mai sus, dar eu cred ca in viitor acest program se va dezvolta foarte mult.
Mult succesc in continuare!
Marcela
Jun 27th, 2010
Saut.
Multumesc pt entuziasmul cu care ne impingi de la spate.Educatie (teoretica+practica)am, motivatie+pasiune am, mai trebuie sa gasesc o cale legala eleganta si simpla, deoarece caile legale actuale te imping la sinucidere.Poate gasim impreuna, cu totii.
Pe cai, sau pe curand.
vasy
Jun 27th, 2010
Ceau Paul astept cu mare interes ceea ce ai pregatit ,sunt foarte curios.O zi buna si spor la bani.
Aura Lupascu
Jun 28th, 2010
Ciao! Acest curs cred ca poate fi ca un far intr-o vreme in care barcile unora par a se scufunda… Da, este un moment cum nu se poate mai potrivit pentru a ne reorienta si a iesi din “zone de confort”! Daca facem aceleasi lucruri nu trebuie sa ne miram ca avem cam aceleasi rezultate! (Ramane de vazut cum afecteaza schimbarea mediului rezultatele respective!) Dar nu putem depinde doar de conditiile de mediu, indiferent cat de propice sau de improprii ne sunt! Referitor la cele doua variabile: din ce in ce mai multi avem deja “educatie”- indiferent de formarea profesionala, multi am avut/ avem si “motivatie”…Uneori cand vezi insa ca, pe termen lung nu gasesti ancore pentru lucrurile care te-au animat si pe care le-ai considerat posibile, incepi sa te intrebi daca nu a fost doar un “vis de tinerete”!
“Nu exista ‘nu pot’, ci doar ‘nu vreau’ sau ‘nu stiu cum’!” Poate ca este una din cauzele pentru care propunerea ta a avut atat de mare succes! Bafta pe mai departe!
Cu simpatie, Aura Lupascu
ps. Normal ca ma intereseaza sa stiu/ comunicam mai mult
marius
Jun 28th, 2010
f interesanta si binevenita ideea ta,asteptam continuarea…
ilea ironim
Jun 28th, 2010
draga Paul, iti multumesc pentru efortul pe care il faci si sant de acord cu ideile prezentate.astept continuarea.bafta.
robert
Jun 30th, 2010
dai inainte ca e bine
Mihaela Spiridonescu
Jun 30th, 2010
Foarte buna initiativa!
Am inceput o afacere acum 4 ani cu mult entuziasm, fara educatie in afaceri, cu multi bani investiti, cu incredere intr-un partener in domeniul respectiv cam de 2 ani, care s-a dovedit ca nu stia atat de multe pa cat spunea.
Treburile n-au mers cum credeam si am inceput sa-mi pun intrebari. Cam de 2 ani am imceput sa reinvestesc in mine, in dezvoltare personala, am facut niste cursuri care mi le doream de vreo 9 ani, am mers la seminarii de dezvoltare personala si profesionala. Lucrurile incep sa se lege, am constatat ca au fost bune greselile pe care le-am facut, am invatat din ele.
Concluzia este clara, in Romania nu avem mentalitate de antreprenori, credem ca daca suntem buni sau talentati intr-o meserie sa devii patron e ceva care merge de la sine.
Avem nevoie in primul rand de educatie in afaceri, avem nevoie de pasiune, de motivatie si avem nevoie de oameni ca tine care sa schimbe mentalitati si care sa ne ajute pe cei care intr-adevar ne dorim sa fim in afara turmei, sa reusim.
De aprox. 10 luni am intrat intr-o afacere japoneza de tipul MLM care imi place in primul rand pentru ca nu vinde produse ci ofera solutii pentru o viata sanatoasa si pentru o casa sanatoasa.
Vreau ca aceasta afacere sa imi ofere independenta financiara, siguranta si sa imi asigur viitorul prin ea.
Inchei cu un citat:
“Daca credeti ca educatia este scumpa, ganditi-va cat de scumpa poate fi ignoranta”
Mult succes Paul si asteptam cursurile cu mare interes!
maria si eugeniu
Jul 3rd, 2010
interesant si binevenit!Multumim .Asteptam cu mult interes continuarea.
cu respect Maria si Eugeniu
Peter Robert
Jul 3rd, 2010
Vrei si tu o imagine personalizata atasata numelui tau tau de fiecare data cand comentezi pe un blog ?
Priveste prezentarea video de aici http://www.youtube.com/watch?v=81afDFwqxXE
LUCIAN GHERGUS
Jul 5th, 2010
FELICITARI!!! FACI UN LUCRU FOARTE INTERESANT,CARE CU SIGURANTA VA FI DE FOLOS MULTORA DINTRE NOI. BAFTA IN CONTINUARE
ilea ironim
Jul 5th, 2010
Draga Paul, am avut o problema cu calculatorul si nu am putut sa primesc un timp nici un material asa ca te rog frumos daca ai trimis ceva materiale inaintea date-i de 4 iulie, sa m-i le trimiti si mie.multumesc mult.
marius
Jul 6th, 2010
Este ceva nou si interesant ceea ce vrei sa faci. Pe piata din Romania conceptul de educatie in afaceri este in stadiu incipient, cel putin asa se vede in practica. In afara marilor operatori de telefonie si a bancilor , majoritatea afacerilor sunt conduse cam “dupa ureche”. Nu vreau sa generalizez, dar in multe cazuri, educatia in afaceri, limbajul specific putin utiizat, atitudinea fata de client etc lasa de dorit. Astept cu nerabdare sa invat, pas cu pas ceea ce vei dezvolta in cadrul sistemului de bussines. Doresc de asemenea sa te felicita pentru idee si pentru energia si pasiunea de care dai dovada in prezentarea video. Mult sussces.
Daniel
Jul 8th, 2010
Fara o educatie orientata spre business afacerea ta e dupa noroc. Educatia de business face ca afacerea sa fie inovatoare si profitabila. Iar cu motivatia reusesti ceea ce iti propui in urma ideilor aparute.Iarasi propui subiecte atragatoare. Asteptam continuarea!
vocea poporului
Jul 12th, 2010
Au trecut mai bine de 2 saptamani de la ultimul meu comentariu….se mai intampla ceva cu propunerea ta sau esti in sedinte de guvern de dimineata pana seara ?
romeo
Jul 14th, 2010
Astept cu nerabdare si nu mai publici ce ai promis
gabriel moisescu
Jul 15th, 2010
interesanta ideea; cat despre motivatie cred ca te-ai putea inspira de aici:
http://www.crestcomtraining.com/ro/home.html
claudia
Jul 17th, 2010
Astept cu nerabdare inceputul cursului, dar am o intrebare: in ce modalitate se va desfasura acest training, adica va exista o implicare activa din partea noastra, a membrilor, sau va fi pur si simplu o absorbtie pasiva de informatii din partea noastra urmata, in cel mai bun caz, de aplicarea lor in activitatea noastra? Ce putem face pentru a fi proactivi la randul nostru in acest proiect, pe termen scurt, mediu sau lung? multumesc
Pelivan Doru
Jul 19th, 2010
Paul mai scri ceva sau ai obosit?:)) Mai baga ceva
Ovidiu Luchian
Jul 19th, 2010
Excelenta idee, intr-adevar sunt cele mai importante lucruri in pornirea unui business. vorba lui Will Smith: Citiul este cheia vietii pentru ca au trait milioane de oameni inaintea noastra si s-au congruntat cu majoritatea problemelor pe care le avem noi. Este mult mai profitabil sa invatam din greselile altora decat sa facem noi toate greselile.
Mult Succes!
Diana
Aug 25th, 2010
Da, intr-adevar acest curs ar fi necesar pentru multi dintre noi, care ne dam seama ca cel mai bun lucru pentru noi ar fi sa incepem o afacere, insa nu prea stim de unde sa apucam lucrurile, cum sa incepem, incotro sa ne orientam. Cum spuneai si tu, motivatia nu ajunge.
M-ar interesa si pe mine acest curs.
gylu
Sep 11th, 2010
buna ziua la toti
în sfârsit un site care e chiar bun si educativ am si eu o întrebare cu suma de 12000 de dolari ai putea sa iti deschizi o firma în romania tind cont ca eu sunt plecat de ceva vreme din România
va multumesc si astept un mic raspuns
Sorina
Oct 19th, 2010
Am ideea, am motivatia, lucrez la proiectul meu, ma educ din mers… Ce m-ar interesa acum cel mai mult, ar fi cum sa obtin feedback de la clienti intr-o afacere online. Asa cum ai spus si tu, este foarte important sa oferi oamenilor ceva de care au nevoie… Altfel, totul ramane un simplu hobby
ana
Nov 7th, 2010
Salut Paul, cele doua componente, motivatie si educatie sunt precum doua verigi de la un lant, nu se poate una fara cealalta. M a bucur ca sa gasit cineva care sa ne faca si educatia necesara unui business reusit.Debia astept, noutati tu stii lucrul acesta, felicitari din toata inima, si o strangere de mana, pe curand. Ana.. scuza-ma te rog ca nu am timp intotdeauna sa intru imediat ce trimiti un videoclip.
budescu dan
Nov 8th, 2010
suna bine,
sa vedem cum se va desfasura cursul
Daraban Marius
Nov 27th, 2010
Salut.
Prezentarea scurta a cursului mi-a trezit interesul pentru acesta. Doresc sa particip la acest curs.
Adina Farcas
Mar 16th, 2011
Buna Paul,
M a bucur nespus sa aflu ca existi acolo in Romania. Spun asta pt ca eu sunt plecata si intentionez sami dezvolt o afacare in afara Ro.
Te rog, ma intereseaza cursul de care spui cu atata pasiune.
Bafta..Bravo